-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 26. april 2013

Noget om forårsfornemmelser og hæklenåle

blo 009Sollyset vælter ind ad vinduerne og humøret får helt

automatisk et par hakker opad…blo 010

Jeg finder glade farver frem fra kurven med

garn, hæklenåle og synåle.blo 020     Før jeg ved af det, har jeg hæklet et eller andet glad og friskt, som kan lyse op, hvor det kommer frem…

Denne gang blev det en broche, som kom til at hedde "TURKIS SOMMERBLOMST MED GULE STØVDRAGERE". Den kan nu findes i Amio-butikken HER, hvis du får lyst til at sætte den på en lun strikcardigan, en bluse, en kjole, en taske, en hue (ligesom jeg gjorde HER) eller måske en lille pung med dine hæklesager i, (ligesom jeg gjorde det HER).

Hav en dejlig aften derude…

Sofaen, hæklenålen og tæppet venter…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...