-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 19. oktober 2012

ANDerledes afslapning…

AND2 Vel hjemme fra en dejlig gåtur i støvregn med min yngste på rullestøjter og Holly i snor, var det slet ikke værst at blive mødt af kaffemaskinens bippen og kaffeduften, der straks ramte næsen.

Min ældste søn ville overraske mig og stod med et varmt krus kaffe, før jeg havde fået overtøjet af. Inden længe lod vi sammen feriestemningen tage over og gav os hen til hhv. "Platstation-fantasy-spænding" og "kaffe-hækle-computer-hygge".

Derfor ligger den ANDerledes AND, ANDrea nu i mit skød og tager form efter mit forgodtbefindende... Jeg tror, hun får hvid hals, store, sorte øjne og et gult næb...

Men nu får vi se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...