-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 9. april 2012

Det var så dén påskeferie…

 Holly i Drømmeland (10 mdr.)Ja, det var så dén påskeferie… Og hvor har den været dejlig!

Jeg havde blandt andet de dejligste timer, hvor jeg gik i strålende solskin og arbejdede i haven sammen med Holly. Hun fandt sig en plet med sol og læ lige i nærheden af, hvor jeg gik og arbejdede, og så forsvandt hun langt, langt væk i “nydning”…

Jeg nød det også… Tankerne glider let, når jeg arbejder i haven, og jeg glemmer alt om tid og sted for en stund… Holly på vej til Drømmeland (10 mdr.)

Når trillebøren var fuld og jeg trillede ned i den anden ende af haven for at tømme den, rejste Holly sig op og luntede bagefter – både derned og tilbage igen… For så igen at finde sig til rette i solen, misse med øjnene og slippe søvnen langsomt ind igen.

Det er godt, jeg har hende til at hjælpe mig - både med havearbejdet og med at vise, hvordan man får TOTALT ro i sindet ;o)

1 kommentar:

  1. Hvor er den dog sød din hund...Men har den ikk elige lovligt meget skind? :-) (og nej. du har da nok aldrig hørt den før vel?:-)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...