-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 3. februar 2012

Fredagsslik sammen med svigermor!

Hvor jeg glæder mig til i aften! Jeg er nemlig så heldig at have en sød svigermor, der ofte går i teateret med sin teaterveninde…

…En teaterveninde, som en sjælden gang bliver forhindret i at komme med svigermor i teateret. Og billetterne er både købt og betalt…

…Heldigt for mig! For så bliver jeg jo ringet op af søde svigermor og inviteret med!

Denne gang skal vi se en komedie af Holberg, der hedder “Henrik og Pernille”. Billedet er lånt fra Viborg Teaters hjemmeside, som du kan se HER.

__________________________________

Jeg elsker at komme ind i Viborgs flotte teatersal, mærke stemningen, høre klokken, når der bliver ringet til forestilling. Opleve, hvordan både lyset og stemmerne dæmpes, og vente spændt på at skuespillerne gi’r alt, hvad de har!

Engang var jeg skrækslagen for, at en af skuespillerne skulle gå i stå midt i en halvt glemt / halvt husket replik, men det er endnu ikke sket! Og Gudskelov for det! Det er super professionelle skuespillere, der kan deres kram!

__________________________________

Før vi går ind i salen, vil jeg købe slik i den lille bod i foyeren! Det føles altid lidt som at blive skruet tilbage i tiden til dengang, jeg var en lille pige. Dengang gik jeg i “Kinopalæet” sammen med min storebror og så Olsen Banden-film. Det var i samme smukke sal, og vi købte slik i boden i foyeren!

I aften vil jeg købe fredagsslik til

Svigermor og mig i den lille bod!

 

2 kommentarer:

  1. Hvor heldigt for dig...teaterstykker skal jo ses i teatret - og fredagsslik skal spises om fredagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Det var en fornøjelig fredag aften med mange gode grin!
      Fortsat god "resten-af weekenden" til dig!
      -LisBeth.

      Slet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...