-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 17. januar 2012

Go’ lilla i håret…

Lilla drømmeblomst...

For – Gud ved, hvilken gang – har jeg hæklet en ulden blomst, som nu vil blive sat til salg inde på min lille Amio-biks.

Det er ikke så meget hækleri, der kommer fra mig af for tiden, men sådan bare lige lidt til mig selv… Og så også lige en lille smule i nogle lækre farver, som jeg kom til at sidde og pille ved en dag.

Jeg er faktisk ikke selv ret god til at hoppe i farven lilla, men der er mange andre, der er helt vildt pjattede med farven. Mange af dem er ikke pædagoger…

Nå, men altså: Færdig hårdims, hårdulle, lilla blomst til nogens hår… En anden end jeg må ende med at få glæde af den. Sød blev den i hvert fald, og sød vil den sikkert se ud til en lilla bluse, kjole eller jakke…

Go’nat og drøm lilla!

1 kommentar:

  1. Som altid - toplækkert hækleri fra din hånd. Dejligt!

    Kh Rikke

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...