-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 2. december 2011

Så er julen sparket i gang!

SÅ skete det! NU er mit julehumør ved at være på plads! NU har jeg virkelig fået sparket til min indre nisse – NU er jeg i gang!!!

  • Familiens to nisser ankom Har du fået sparket til din indre nisse?gennem kattelemmen, i går nat.
  • Formiddagen i dag er gået med fælles juleplanlægning.
  • Invitationer til juleaften og
  • 2. juledag er på plads.
  • De to første julegaver er købt!
  • Jeg har endelig fået gang i både julemusik og peber-nødder (Tak, Karen Volff!)
  • Jeg har fået købt masser af pakker til diverse pakkelege i julen – nu er jeg parat til at slå en masse 6’ere!
  • Jeg er begyndt at planlægge en enkelt hjemmesyet gave – måske med lidt hæklerier på…
  • Jeg har for første gang sendt en af mine sønner afsted til julebal på Viborg Katedralskole – og det bliver helt sikkert ikke sidste gang! God fest…
  • Jeg har leget drillenisse på steder, hvor ingen regnede med det :O)

Glædelig 2. december!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...