-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 18. september 2011

I LOVE…

I LOVE...…MY DOG! I går var jeg og alle mine drenge på strøgtur i Århus. Holly var naturligvis med i snor og fik sig en ordentlig en på opleveren. Hæklerierne lå i bunden af bilen i P-huset og ventede på, at vi kørte videre. Hæklehjernen var midlertidigt sat på stand-by, og vi slendrede hyggeligt afsted.

Drengene ville ind i TIGER-butikken, så Holly og jeg stillede os udenfor og ventede, mens jeg lige snuppede et stjålent blik ind i butikken. Da jeg kiggede ned, fik jeg øje på Holly, der sad og tissede på måtten ind til butikken!

Arghh… Jeg fik travlt med at finde ud af, hvordan sådan en situation lige skulle tackles… Jeg beklagede meget og fik af den forfjamskede ekspedient noget indpakningspapir (!) at tørre op med… Han var heller ikke var forberedt på situationen, men tog det nu pænt - og det gjorde vi andre også… Ikke mindst Holly!

Jeg synes selv, jeg er forberedt på det meste; jeg har en pose til at hænge synligt på snoren bare af hensyn til andre, så de kan SE, at jeg har tænkt mig at rydde op efter min hund, hvis nu… men måske skal jeg for eftertiden også have en køkkenrulle til at hænge efter mig…

Nå, nok om Holly i denne omgang… I...

I vinduet hos “United colours of Bennetton” så jeg lige noget spændende… Sørme, om ikke de har haft de søde ekspedienter i gang med hæklenål og en helt masse stangmasker?! Jeg snuppede lige et inspirationsbillede af deres fine udstillinsskilt. Måske skulle der have stået “I LOVE CROCHET” ?!

Kunne man mon ikke bruge idé’en til et eller andet spændende? Man kan jo skære en hvilken som helst form ud i f.eks. bølgepap, som her, og så beklæde den med hæklerier… Hæklehjernen begyndte at røre på sig igen…

God hæklefornøjelse!

2 kommentarer:

  1. Min hjerne går også straks igang - uden tilladelse fra mig. Jeg har slet ikke tid. Har så mange hækleprojekter i pipelinen, der skal eksekveres først.

    Hæklehilsner
    Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke!
    Ja, dén fornemmelse kender jeg lige præcis... Det er jo slet ikke sikkert, man lige har tid, bare fordi en ny idé maser sig på... Og sådan sker det så af og til, at nogle af mine hækleprojekter kommer til at ligge i kurven og vente med en åben løkke, der lige er trukket lang, så jeg kan fortsætte derfra engang ved lejlighed ;o) Hav en god mandag!
    Hæklehilsener fra LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...