-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 3. juni 2011

Fødselsdagsforberedelser i sofaen…

Olivenfarvet armbånd

 

Morgenen startede hyggeligt i sofaen sammen med Tobias, der krøb sammen under tæppet for at få varmen. Han havde taget sig et laaaaangt morgenbad i baljen, og var først stået op af badet, da vandet var blevet koldt…

 

Nå, men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, så han blev “rullepølset” i tæppet og udstyret med controlleren til en Playstation med et sjovt spil. Så sad vi sammen der i sofaerne og hyggede os. Jeg fik drukket alt for meget kaffe og hæklet og syet et armbånd, der kan passe til min olivenfarvede bluse, som jeg vil tage på til 8-års hundefødselsdag senere i dag… Fint skal det være ;o)

 

Hav en rigtig dejlig dag

i Blogland og omegn……...

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende med jeres hundeplaner. Der er ikke mange der har en sharpei. Jeg tog et billede af en i Mexico, fordi jeg simpelthen ikke kunne stå for dens udtryk. Jeg skal sende dig billedet.

    SvarSlet
  2. Hej Dorit! Det vil jeg godtnog være rigtig glad for! Hvor er det sødt af dig! Vi er simpelthen SÅ super spændte! I dag har vi mødt den vordende mor-hund... Hun er godtnok tyk! Og hvis alt går efter planen, bliver vores lille guldklump født i næste uge...

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...