-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 14. februar 2011

Vinterferiegrin à la Onkel Anne…

Jeg snupper lige Onkel Anne’s gode idé… Det ved jeg, hun vil synes er rigtig godt!

Direkte citeret:

“Jeg vil lige lave en vinterferiesudfordring! Lav et indlæg om det sjoveste indlæg, I har skrevet og læg gerne et link her!  Samtidig vil det være fedt, hvis I vil linke hertil, så det kan blive en ret stor sjov oplevelse i vinterferieland!”

Det er hermed gjort, og jeg håber, der er mange, der har noget sjovt, de vil dele med os andre!

Selv kan jeg bidrage med følgende tre grin:

Værs’go at få dig et lille smil til din vinterferie, og kom så bare med ind i legen!smil2

PS. Billedet er lånt HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...