-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 6. februar 2011

Varme til mine fødder og mit hjerte!

Villsau1Her er de så… Mine nye, dejlige labber og min lille, nye ven.

Se engang her, hvad der skete:

 Villsau

Hvis du er nysgerrig efter at vide, hvorfor mit nuttede, lille lam skal hedde Villsau, kan du læse noget om det i indlægget HER.

Jeg blev simpelthen glad, da postbudet stod og bankede på min dør og sagde “denne kuvert kan vist ikke gå i postkassen.”

For nej! Det kunne den da bare slet ikke!

-Og det skulle den da heller ikke!

…Så inden længe, sad jeg inde i min stue med fødderne oppe på stolen ved siden af, varmt pakket ind i mine nye labber/sokker fra Ullemia. Lille Villsau lå og sov sødt i min kurv med garn, og jordemoder-kaffen duftede dejligt, alt imens jeg hæklede videre på den lille hemmelighed, som jeg skal have sendt tilbage til Ullemia i Bergen ;o)

Jeg har været sat lidt ud af spillet, den sidste uges tid, så både bloggen, I læsere og ikke mindst Ullemia har måttet vente… Jeg satser på snart at få overskud til at hækle, blog-skrive, overspringshandle og meget, meget mere…

Ullemia!

Tusind tak for varme til mine fødder

– og mit hjerte!

2 kommentarer:

  1. Både sokker og lam ser da fantastisk ud :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig barselsgave, der fulgte med det nyfødte lam :)

    LisBeth, hvis du stadig er interesseret i sådan et etui til medicin, kan jeg godt lave et nu?

    KH

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...