-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 17. februar 2011

En hæklet broche

Ullemia's brocheDer er fuldstændig ro på mig her i ferien… Hvor er det dejligt at få lov til at slå alle alarmer fra og bare sove til man er færdig med det! Det er “nydning”…

Det er ikke blevet til en helt masse hækling – og dog… Jeg fik gjort denne broche færdig til Ullemia, og sendt den afsted til Bergen sammen med de to hårspænder, som hun skulle have i bytte med de dejlige labber og lammet Villsau…Sådan kan brochen bruges

Herover kan du se, Ullemia’s broche sat fast på en strikket cardigan.Her kan du se bagsiden - og dermed hårspændet tydeligtBrochens hæklede del er syet på et hårspænde, ligesom du kan se det her, (på en af mine egne brocher). Jeg har fundet ud af, at dét system virker utrolig godt og nemt for fummelfingre som mig! Det er rigtig nemt at tage brochen af efter brug.

Værs’go og snup idé’en…

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...