-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 24. januar 2011

Tøsegaver i Butik LisBethLys…

Det sker, at jeg lige får lavet lidt nyt til min lille “Butik LisBethLys”. Sådan var det f.eks. i dag, hvor jeg havde lidt overskudstid i et venteværelse med en kop kaffe, fem små knolde uldgarn og en hæklenål… Det blev til starten på den farverige blomster-hårelastik, du ser øverst her.

Kig ind i butikken ved at klikke på et af billederne her eller på “Butik LisBethLys”-billedet ude i højre side af bloggen.

Ping - pang - dynamolygte... Er du til knald på tøsefarverne, er det bare i med elastikken og ud i solen... "SOLSKINSBLOMST" - hårelastik

3D-spiral og asymmetri gør denne hårelastik virkelig charmerende...

"RÅHVID, ASYMMETRISK SPIRAL" - hårelastik

DSC09067

“BLÅ-GRØN SPIRALBLOMST" – hårelastik

Hav en fortsat god aften!

2 kommentarer:

  1. Alltid noe nytt og lekkert fra dine hender, Lisbeth! Du er en enorm inspirasjon, og strikkepinnene er for øyeblikket byttet ut med Clover heklenål. Har prøvet å sende deg noen bilder pr. mail, men mislyktes. Er ikke særlig flink med bilder, men fikk kamera til jul,så jeg prøver igjen!
    Hilsen Ullemia

    SvarSlet
  2. Aller kæreste Ullemia! Det er altid dejligt at høre fra dig fra det høje Nord (Bergen er trods alt en hel del nordligere end Viborg ;o)).
    Det er dejligt at høre, at du får hæklet, og jeg vil bare SÅ gerne se billeder! Bare klø på - øvelse gør mester!
    Jeg sender dig en venlig tanke hver gang jeg putter mine kolde tæer ned i mine "Ullemia-sokker". Dem er jeg simpelthen SÅ glad for! Bare sig til, hvis vi igen engang skal lave en byttehandel, ikk'?!
    Mange eftermiddags-kaffe-hilsener fra
    -LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...