-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 19. december 2010

Må jeg anbefale lidt tosomhed…

Billede0395

Må jeg anbefale dig at gå på café sammen med en dejlig søn (eller datter), når I er færdige med at købe dagens julegaver, kigge på julebelysning og nisselandskab… Det er hyggeligt at glemme alle de praktiske ting, der også skal gøres, og så bruge lidt tid på tosomhed, varm cacao med is og et spil backgammon.

Vi kunne selvfølgelig også være kørt direkte hjem, men så havde vi jo bare ikke fået os denne jule-hyggelige stund, som blev vores helt alene…

Psst… Det var det mig, der tabte… Men det var tæt spil! Som det ses på billedet, har Tobias det med at slå en forfærdelig masse “doblere”…

Jeg tror vist nok, vi lige fandt på en ny juletradition…

Har du en julehygge-tradition,

du kan anbefale ?

5 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt - godt at tage sig tid til det i denne tid.
    Vi gjorde det også da pigerne boede hjemme.

    Sej hue du fik lavet, og spas'en med julehjælpen vil jeg skrive mig bag øret.
    MVH Dorit

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag, I har haft. Det gjorde Bella og jeg også sammen i sidste uge, da vi handlede julegaver - så hyggeligt!

    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth.

    Det er da bare alt for længe siden jeg har været forbi dig..... Sikke en fin header du har fået dig :o)

    Det lyder vel nok til at være en skøn dag I har haft jer. Café, backgammon og hygge, det er lieg mig :o))

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres dejlige hilsener. Ja, nu kan jeg se frem til et par hyggestunder i julen sammen med hver af mine to andre, dejlige drenge. Det gør godt langt ind i sjælen... Og længe!

    SvarSlet
  5. Å så hyggeligt. Jeg ELSKER når jeg har børnene på tomandshånd og ikke skal forholde mig til tre forskellige på en gang. Desværre er min mand ikke meget hjemme og min yngste er for lille til at være alene. Derfor er det meget sjældent at jeg kan gøre noget med kun et barn.

    Min absolutte yndlings december tradition er at holde hverfa der i år ligger den 22. Det er så hyggeligt, afdæmpet, magisk og tæt. I år med al sneen drømmer jeg om at severer julechokolade ved vores lille bord nede ved åen. Desværre er vi jo hele tiden syge og det bliver kun en fest hvis alle kan være med.

    Glædelig jul til dig og alle dine.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...