-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 3. december 2010

Kom julestemning…

DSC08541De første dage i december har været tætpakket med gøremål – ja faktisk synes jeg ikke, at de ligner en december måned ret meget…

Magi og hemmelighedskræmmeri er vigtige ingredienser! Sådan har det altid været – og sådan skal det også helst blive ved med at være!

Jeg går og venter på at det snart sker… Miraklet… Julen, der kommer og vælter mig omkuld. Altså på den gode måde…

Indtil da, prøver jeg at gøre et par krumspring i håb, om at det får betydning; jeg hører julemusik, ser julekalender, maler julebilleder med drengene og hækler nissehuer til alverdens små eventyr- og fantasivæsener.

DSC08537 Her er ugens sødeste, lille projekt: En kollegas lille Kay Bojesen-abeunge har været med mig hjemme og siddet og ventet og ventet på, at der faldt ro på mig… Så kunne jeg nemlig få hæklet ham en nissehue… Nu er han så endelig blevet klædt varmt på og er parat til at vende sin lille abe-unge-snude hjemad – denne gang forklædt som nisse!

Go’ dejlig 4. december lige om lidt!

4 kommentarer:

  1. Hvor er den også fin med nissehue på - så lidt der skal til på bamser og aber :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er da rørende, så hurtigt, det går for dem at komme i julestemning, ikk'?1

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød, aben med nissehue. God lørdag til dig!

    SvarSlet
  4. Ja, det må da absolut være Bøjes fætter du har der.
    Og nu jeg tænket over det, tror jeg faktisk at jeg glemte at putte huen ned i julekassen. Men det er jo stadigvæk hunde koldt, så måske Bøje skal ha' lov til at beholde den lidt endnu.
    Tak for din kommentar og godt nytår
    /Lonni

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...