-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 5. november 2010

Hva’ dælen har jeg gang i ?

Halstørklæde1Ja, hva’ dælen har jeg egentlig gang i? Tja, måske har jeg egentlig gang i alt for mange ting på een gang – oven i hinanden – i stedet for hinanden – og ikke mindst i en helt forkert prioriteret rækkefølge… Må nogle nødvendigvis mene…

Andre (som f.eks. min forkølede 15-årige søn) mener, at det er totalt i orden og rigtigt prioriteret, at jeg her på min fridag kastede mig over de to nøgler dejligt, varmt uldgarn, som vi købte sammen for en uge siden. Jeg har leget med en basse af en hæklenål str. 10 og 20 stangmasker på hver række…

Om lidt kan han tage mit bløde, lune halstørklæde af og bytte det ud med sit eget sorte, lange, bløde og lune halstørklæde...

Om lidt kan jeg med god samvittighed strege ét af mine punkter på sedlen i bukselommen…

Om lidt kan jeg bestemme mig for, hvilket punkt, der nu skal stå øverst på listen af ting, jeg bør få ud af verden… Snarest muligt.

Men én ting er sikkert: Det bliver hyggeligt og det skaber overblik at få noget af vejen!

God week-end derude i “Bloglandia”!

Skal du have noget

streget ud på din seddel i lommen?

4 kommentarer:

  1. Hej LisBeth

    Meget godt sat ord på dér! Det kender jeg alt for godt, men det er vel OK - i sidste ende er det vel for din egen skyld, du lave de ting, du har gang i.

    Jeg var lige forbi din shop - ohhh hvor er de fine de hårspænder, du laver!

    Ha' en dejlig weekend.

    Knus Rikke

    SvarSlet
  2. Ja, det er vist egentlig noget med at være helt vildt styret af, hvad jeg lige får lyst til... Tiltrængt efter en række hverdage, hvor der ikke har været så meget mulighed for at vælge! Tørklædet er nu afleveret og taget i brug. Det bragte smil frem på læben hos den computerspillende søn, der straks snoede det om halsen.
    Hav en rigtig god weekend selv!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  3. Hej

    det lyder lidt af la her, det der med den helt forkerte prioriterede rækkefølge. Men hva´så længe knægten blev glad og forhåbenlig også lidt mere rask
    stine:)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...