-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 22. oktober 2010

Noget om svigermødre, solsikker og kanelstænger - II

Svigermors solsikke

Solsikkekonkurrence 179 

 

 

 

 

 

 

Jeg skylder vist at fortælle jer, hvordan det gik med konkurrencen med min svigermor… Hvis ikke du har fulgt med, kan du læse om den HER.

Min svigermor læser ikke med på Blogger – har i hvert fald ikke gjort det hidtil…

…Men måske kigger hun indenom engang imellem nu, hvor hun har læst indlægget om sig selv, sin svigerdatter, dennes skarnsstreger og efterfølgende måtte holde sig på maven af grin!Solsikkekonkurrence kanel

Det var slet ikke faldet hende ind, at jeg havde svindlet og fuppet hende, så vi fik os et totalt grineflip, hvorefter hun meddelte, at hun gav kanelstangen i år!

Den smagte godt, og selskabet var hyggeligt!

…Gad nok vide,

hvad hun nu finder på til næste år!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...