-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 24. oktober 2010

Mangler du en gave ???

Det er blevet rigtig efterår nu, og jeg har haft tid her i ferien

til at få lavet lidt nyt til min

“Butik LisBethLys”!

…Og det bliver jeg naturligvis nødt til at gøre lidt reklame for!

aaNu går der nemlig ikke så længe før det vil være godt at kunne huske, hvor det nu var, at du kunne komme let til en lille gave… Behøver jeg nævne andet, end at vi skriver den 24. i dag?! Måske en værtindegave, en kalendergave, en tøsegave, eller måske endda en julegave. I hvert fald er der masser af gaver, som ingen andre har helt magen til!

abMens jeg var i sommerhus, modtog jeg en pakke, som jeg havde gået og ventet på længe… Syntes jeg! I hvert fald adskillige dage! Der var bl.a. en masse hårspænder i, som jeg havde bestilt, så jeg kunne komme i gang med at lave sådan nogle til butikken her før j.. (Nej, jeg sagde det IKKE!)

Nu er de første så kommet på hylden i biksen, og jeg HAR prøvet dem af! De er 8 cm. lange og sidder godt i hestehalen uden at glide ned i den ene side eller trække i et enkelt hår. Det er jeg nemlig selv så træt af, hvis de gør.

Priserne, der står ved varen er inklusiv forsendelse her i landet. Hvis du bor i nærheden af Viborg og derfor kan springe portoen over, kan du trække 10,- kr. fra! Kig forbi og se, om der er noget, du kan bruge. Har du særlige ønsker til farver, så send mig en mail, så snakker vi om det!

Nu trækker sofaen, filmen, kæresten og hæklenålen…

Hav en hyggelig søndag aften!

1 kommentar:

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...