-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 31. oktober 2010

Lige straks slutter min give away…

 DSC02119 Jeg har slet ikke haft tid til at blogge, for jeg er kommet til at købe garn for flere hundrede kroner, og kan næsten ikke give slip…

…Men så var det jo lige, at jeg kom til at tænke på, at jeg jo har en blog og en give away, der slutter lige om lidt. Faktisk har jeg skrevet, at den slutter kl. 19, men måske skal jeg ændre det til kl. 21, for jeg har alligevel ikke tid til at se til den lige nu! Jeg skal både trylle aftensmad og hækle et forstykke på een gang…DSC02121

Jeg vender tilbage kl. 22, og så kan I se, hvem der skal have masser af farver i håret!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...