-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 19. oktober 2010

Lader op på Vestkysten…

Efterårsferie2010

Efterårsferien gi’r fornyet energi…

  • Der er masser af tid til nærvær…
  • Drengene træner parcour på de store sten på stranden.
  • Brændeovnen og hyggelysene giver stemning i sommerhuset.
  • Jeg hækler bogmærkemonstre til drengenes monstertykke bøger.
  • Vesterhavets brusen høres som sød baggrundsmusik døgnet rundt.
  • Vi henter friske fisk på havnen.
  • Vi har set en sæl, lege i den stærke strøm.
  • Jeg syer en lækker uldtrøje om til en halsedisse til mig selv.
  • Vi har besøg af Mormor og Morfar.
  • Der bliver spillet masser af bordtennis og skudt med bue og pil.
  • Vi bliver blæst igennem på stranden med skibukser, huer og vanter på.
  • Vi griner, snakker, lytter og fortæller.

Hvad giver dig ny enrgi ?

2 kommentarer:

  1. Åh for en deilig hilsen til oss alle! At du tar deg til å nyte de nære ting, at du er oppmerksom på de virkelig STORE ting som forgyller hverdagen - jeg får klump i halsen! Paasche Aasen har laget en herlig sang om akkurat dette. Kurt Foss/Reidar Bøe, også kjent som Radiofantomene, har satt melodi til, og synger den i sin velkjente stil. God, gammel årgang! Google litt, så finner du den! Klem fra Ullemia

    SvarSlet
  2. Hej Ullemia! Tak for din hilsen! Jeg må lige google det ved lejlighed! Jeg skal da lige huske at nævne, at dine super-fod-varmere, bedre kendt som "Ullemia-sokkerne" er med i sommerhus, så jeg kan få varmen igen, når jeg har været ude i vejret! Mange efterårshilsener fra LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...