-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 7. august 2010

Miss Groovy til fødselsdag...

I dag skulle vi til 8 års fødselsdag hos en sød niece, og jeg ved bare, at hun og hendes søstre er vilde med at lege med Groovy Girls. Miss Groovy her, havde jeg egentlig købt på et bagagerumsmarked og tiltænkt niecerne, når de kom på besøg her hjemme i drengenes verden.

I aftes fik jeg lige en idé om noget ekstra tøj, som jeg måske kunne nå at hækle, så Miss Groovy kunne flytte hjemmefra sammen med den egentlige fødselsdagsgave, som allerede VAR købt. Sådan lidt som en ekstra lille hyggegave.
Så indtil mørket faldt på i aftes, sad jeg ude ved bålet sammen med alle mine drenge og hæklede den lilla bolero-top-ting. Og i morges før og efter morgenmaden (og i bilen ned til Silkeborg), blev den og nederdelen gjort færdig. Ja, faktisk blev nederdelen først helt færdig under eftermiddagskaffen.

Da jeg forlod Miss Groovy, sad hun op af kaffekanden på spisebordet og så ud til at nyde at være havnet i et hjem med 3 tøse-tøser og to af sine Grøøvy-søstre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...