-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 30. juni 2010

Hemmelige tøserier...

Jeg faldt over en ret lille rest af dette søde æblestof, da jeg var inde i byen, den anden dag. Der var simpelthen kun de 15 cm. tilbage, som jeg fandt - resten var for længst solgt, sagde de i butikken...

7,- kr. kostede det.

Det var ikke prisen, der afgjorde sagen...
...men derimod fantasien og kreativiteten, som blev vækket lige på stedet!

-Noget skulle jeg bruge det lille stykke stof til...
-Noget til min søsters lille pige, som vi alle går og venter på!
-Noget, som nok skulle skares sammen med noget andet for at blive stort nok til noget som helst...
-Noget sødt...
-Noget tøset...
-Noget æblet (når det nu ikke er prikket eller blomstret, må det vel være æblet ;O))
-Noget hemmeligt!

Så nu har jeg siddet og leget med min symaskine og nydt tankerne om, hvad jeg kan bruge resterne af det æblede, lille stykke til...

Har du en god idé til mig???

7 kommentarer:

  1. Jeg tænker noget taske-noget... (måske til opbevaring i hjemmet) og måske en pude til hendes værelse... noget som hun ikke lige vokser ud af, for det ville da være synd med det lækre stof :-)

    SvarSlet
  2. Tak for de gode idé'er, Jette! Ja, selvfølgelig har DU af alle et par gode idé'er til, hvad man kan få ud af en lille stump stof! Skønt...

    Jeg tager naturligvis billeder senere, så I kan se, hvad det blev til, men lidt hemmelighedskræmmeri bliver der simpelthen nødt til at være, for jeg VED, at min søster læser med her på siden ;O)

    SvarSlet
  3. Jeg tænker, at det kan blive til en fin lille dukke/bamse?
    Jeg ville i hvert fald lave noget, som jeg vidste, hun ville bruge mere end mens hun var baby :)
    Du kan også som Helle lave en smuk lampeskærm?
    Og så lige et link, hvor der også er æblestof, men ikke helt magen til...
    http://www.malika-rosa.dk/shop/bomuldspoplin-stof-applecake-3196p.html

    SvarSlet
  4. Jeg tænker selvfølgelig også pude, eller måske frugtpose eller en applikation på et stykke tøj? ;-)
    Er spændt på hvad det bliver til.

    Hav en dejlig sommerdag :-)

    SvarSlet
  5. Jeghar ikke lige nogen ide, men måske der kunne blive til en lille bitte forklædekjole eller noget...rigtig sødt æblet stof er det!

    SvarSlet
  6. Hvis du vil, har jeg et større stykke liggende, som du måske kan bruge, hvis det griber om sig :) Tror der er en meter...

    KH
    Mette

    SvarSlet
  7. Nøje, det vil jeg bare rigtig gerne, søde Mette! Måske vi kan arrangere noget med at mødes ude hos Randi til lidt køligt på terrassen, og få snakket, grinet og udvekslet pude og stof samtidig?

    Tak til alle jer, der har været så søde at byde ind med kreative idé'er. Det er rigtig dejligt!

    VARME sommerhilsener
    -LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...