-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 2. juni 2010

Helt unikke hårspænder og elastikker...

Så er der igen kommet lidt nyt i min shop for alle de langhårede og dem, der bare godt kan lide lidt pynt på sommerblusen.

Alle hårspænder- og elastikker koster 40,- kr.
Og portoen ER medregnet!

Kig ind, hvis du er til tøseting... Der kommer hele tiden nyt, efterhånden som det solgte bliver taget af siden.

Hvis du har specielle farveønsker, så prøv at skrive til mig, så finder vi sikkert ud af noget.

Det er fantastisk, så let det er, at finde pigers hårpynt, når det ikke ligner alle de andre pigers...

Har du tænkt på det ?

1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg har lige fundet din fine blog og synes sørme, du hækler så mange søde blomster. Jeg er selv lige begyndt at hækle...har endelig knækket hækle-koden :-) Kunne du ikke tænke dig at lave nogle DIY for nogle af de søde blomster -især hvordan du laver dem ovale og de blomster, der "lukker" sig...? Jeg kan selvfølgelig godt se, at du sælger dem.... ;-)
    Mvh Irene

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...