-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 2. maj 2010

Rekonstruktion af kedelig genbrugscardigan...


Hvordan kunne jeg dog glemme at tage et "før-billede" af den cardigan henne fra Genbrugsen, som jeg er gået amok på? Nå, men jeg har fisket blomsterbort og sølvknap op fra skraldespanden og lavet dette rekonstruerede billede. Den er strikket i lækkert uld og angora (og en lillebitte smule nylon...).

...Den var bare ikke lige en rigtig
"LisBeth-ting"... endnu!

...Men det er den ved at blive: Jeg har pillet op, klippet, og flæsket af... Der var bl.a. 5 små knapper på hvert ærme, sølvknappen, som hang i en løs tråd og blomsterne - detaljer, jeg gerne ville være foruden!

I aftes var jeg så ved "scratch" og så begyndte det virkelig sjove! Behøver jeg nævne, at jeg har allieret mig med et par gode hæklenåle?! Resultatet kommer senere!
Hav en dejlig søndag!

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud ind til videre!

    Kh "Blognaboen"

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud dit arbejde på cardiganen.
    Og du kan nå at være med på min give away endnu, jeg havde skrevet forkert dato, så smid endelig nogle lodder i puljen;)
    Stine:)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...