-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 9. maj 2010

3 seje bueskytter!

Dagens absolutte højdepunkt var bueskydningen på Skovens Dag ude på Naturskolen ved Hald! Vejret var fantastisk og børnene havde glædet sig helt vildt. De smugtræner ude i haven, hvor buer og pile er i gang, hver gang de har mulighed for at få følge af en forældre...
Fornøjelsen ved at få et næsten rigtigt rådyr at sigte efter, var stor! Det stakkels dyr blev ramt både i hoved og hjerte - og hver af drengene havde 3 pile til rådighed...

DET VAR DA BARE RENT BLÆR !
På vejen tilbage fik jeg forresten øje på tre suspekte personer, forklædt som skovens fugle... De sad og gemte sig oppe i et træ, og jeg tror ikke, der var andre end mig, der fik øje på dem - men nu er de afsløret for alle her i Bloglandia...

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Tak for din hilsen på min blog og for link. Jeg linker nu til dig. Hyggelig blog, du har.

    SvarSlet
  2. Hej LisBeth
    Dejlig blog du har, det er rigtig sjovt at følge lidt med i dit liv her :-) .. super sjove ting du laver i frihækling ...ved du om der findes noget spændende litteratur om emnet? Hav en rigtig god dag. KH Annete

    SvarSlet
  3. Hej Annette!
    Hvor er det hyggeligt at se, at du kigger herind! HAR du set, at jeg har et lille reklamelink til www.netgarn.dk på min liste "LISTIGE LINKS..." her for neden på bloggen???
    Ang. litteratur om frihækling, så prøv lige at se mit indlæg fra den 22. januar:

    http://lisbethlys.blogspot.com/2010/01/inspiration-til-frihkling-kreativ.html

    Der er i øvrigt også mulighed for at finde ordet "Frihækling" ude i min alfabetiske liste... Der er måske lidt inspiration, hvis nogen skulle mangle.

    Håber, du og familien har det godt; jeg kunne godt tænke mig, at vi alle skulle mødes med egen picnickurv engang her i sommer. Er du med på den?

    Kh. LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...