-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 29. april 2010

UGENS UDFORDRING...


Ugens udfordring kom fra Ingeborgs Linjer:

"Når jeg nu ikke er heldig at vinde, så kunne
jeg godt tænke mig at købe et par af dine hår-spænder til min datter, ... Og hvis jeg må maile dig et billede af den kjole den skal passe til?

Hun skal bruge kjolen til barnedåben for lillebror som allerede er den 8. maj... håber ikke det er for kort varsel...?

Den gule farve må godt være dominerende og to ens eller næsten ens spænder ville være sødt, men du bestemmer!"

...Så nu har jeg siddet og nusset med en af mine allermindste hæklenåle, for sådan en udfordring er jo lige, hvad jeg kan lide! Her ser du den fantastisk søde kjole og resultatet af udfordringen, som bliver sendt til Nordjylland meget snart!

2 kommentarer:

  1. Du er bare så dygtig, LisBeth!

    SvarSlet
  2. Jeg kan blive helt træt at mit korte hår, som ingenting kan sidde fast i... jo, måske med gaffatape... De er altså bare så fine, dine spænder. knus fra Randi.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...