-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 26. april 2010

RYD OP OG SMID UD!

Jeg har hele formiddagen, før jeg skal møde,
og tiden skal bruges godt!

Jeg skal lave noget skriftligt arbejde, helt sikkert... og jeg når det nok, det er udelukkende renskrivning...

...Så jeg har bestemt mig for at nappe det over i mindre bidder, og om lidt står jeg på hovedet i mit atelier og rydder op og smider ud! Jeg skal have poser og kasser med derop, og de skal kunne lukkes, så jeg ikke kommer til at stå og falde i svime over alt det, der er røget deri!

Jeg ELSKER det! Jeg er vild med at smide ud og skabe luft og rum omkring mig! Det er stærkt vanedandende, så pas på, hvis du går i gang...

Skulle uheldet være ude, og du kommer til en lukket affaldssortering
eller genbrugs, når du er færdig, så lad for Guds skyld poser og kasser overnatte ude i bilen, traileren eller carporten...

Der er forfærdeligt at måtte tage det hele med hjem, når nu skridtet ER taget!

Lad ALDRIG rodet vende tilbage på den anden side af din dørtærskel igen, du risikerer at blive nostalgisk, og så kommer skidtet da ALDRIG ud igen!


God oprydning!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jeg kender det. Kan også finde på at sætte poserne ud i bilen selv om der er flere dage inden vi har tid til at komme på genbrugspladsen i åbningstiden! Bare så jeg ikke kigger i det igen!
    Det er første gang at jeg læser at oprydning kan være vanedannende! Men du har jo RET!
    God dag inden mødet.
    Kh Maria

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...