-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 11. april 2010

PENTHOUSE LEJLIGHED HAVES - MAGE SØGES...

SÅ skal jeg da lige love for at der er gang i udlejningen her på matriklen... Vi har utrolig mange gode etværelses penthouse-lejligheder til leje - én sæson af gangen...

Størrelserne på lejligheder og indgangspartier varierer en hel del, hvilket sikrer en god fordeligt af lejerne i haven...

De første og flotteste stærehanner sidder troligt og fløjter, knirker, tikker og skratter på grenene foran dén lejlighed, de nu har fået reserveret. De sitrer med deres grønne og purpurfarvede vinger i solens stråler, så farvespillet på vinger og bryst (som vi mennesker jo ikke kan se det hele af) kan imponere hunnerne, når de kommer forbi.

Det er som om de sidder og reklamerer for sig selv og lejligheden som den mest fantastiske pakkeløsning, enhver stærehun kunne ønske sig:

"SE MIG - JEG ER FLOT!

-OG JEG HAR ALLEREDE FUNDET EN

FANTASTISK LEJLIGHED TIL OS, SKATTER!

SE BARE HER - JA, LIGE HER ...

NUMMER 5 ER SOM SKABT TIL DIG OG MIG!

SE MIG - JEG ER FLOT!"

I de mindre lejligheder flyver de mindre fugle allerede frem og tilbage i fast rutefart... De har allerede MEGET travlt!

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine de lejligheder. Vi har en kæmpe stamme som er skåret af tre meter over jorden! (Motorsaven kunne ikke mere!) Men stammen har en enkelt stærekasse på som Tobias og jeg har lavet.
    Men i MIT hoved har den i flere år set ud sådan ca. som dit billede!!! Måske den kommer til det en gang! Drømmer også om en blåregn der kunne kravle der op ad og skjule stammen. Hvem ved....måske en dag! Ses næste weekend til blog-træf! Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria! Silas har bygget lejlighed nr. 5 sammen med sin far... De byggede efter en tegning fra nettet, og jeg drillede dem lidt, for den var bare kæmpestor!
    Jeg stoppede med at drille, da det viste sig at blive den lejlighed, som stærehannerne kappedes om!
    Vi ses på søndag - jeg glæder mig!
    Kh. LisBeth.

    SvarSlet
  3. Hehehe..... Hvor ser det bare godt ud.
    jeg tro, at jeg vil få Nicolas i gang med noget lignende, når han er færdig med værkstedet og den øvrige have ;)

    SvarSlet
  4. Ja, nogle af vores lejligheder fik min mand i 40-års fødselsdagsgave, hvor jeg sagde til alle indbudte, at han ønskede sig de ting, der stød på hans ønskeseddel... PLUS en stærekasse!

    Min veninde Randi og hendes mand og fire børn kom således med 6 hjemmelavede stærekasser... DÉT var da flot, ikk'?!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...