-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 16. april 2010

12-ÅRIG I LAVT GEAR?!

Endelig fri og udsigt
til en dejlig week-end!

Ugen er gået med arbejde, møder og med at finde ud af at have en MEGET fysisk aktiv 12-årig, der pludselig ikke kunne andet end at tage den med ro... De var tre på en trampolin i nabolaget og resultatet blev et brud i venstre fod med dertilhørende omlægning af vores hverdag for en tid!

Silas' humør tog midlertidigt skade, og der skulle lige en portion ekstra omsorg og opmærksomhed til, samt indkøb af den lækre liggestol, vi sammen faldt for sidste sommer... Det var absolut NU, det gav mening at spendere penge på den! -Og Silas har ubetinget førsteret på den, mens han ikke kan andet end at ligge og kigge på de andre, der løber, ruller, hopper, drøner rundt og er aktive!

På vejen hjem fra byggemarkedet, kørte vi lige omkring genbrugsen, og sandelig om ikke den første ting, jeg fik øje på var en flot regnbuefarvet parasol til stolen, som var 100 % i orden. 10,- kr. HAPS!

Der har ikke været så meget tid til bloggen - andre ting er naturligt kommet i forreste række, og kreativiteten har været indskrænket til at tænke tanker om udvidelse af haven, planlægning af aftenterrasse og en lille bitte smule hækling. En MEGET lille bitte smule!

Men NU skal der altså snart ske noget! Friheden kalder, og på søndag skal jeg til kreativt blogtræf i Silkeborg, hvor jeg ser fantastisk meget frem til at være sammen med mange af jer, som jeg "mødes med" herinde.

Min give-away på shoppen er også lige blevet delvist afsluttet, så nu ved jeg, hvad jeg skal have hæklet inden søndag kl. 22, hvor jeg skal have dem parate til fremvisning. Det bliver en skøn week-end!

Kom søndag!

2 kommentarer:

  1. Kære LisBeth.
    Nej altså, hvor er det synd for Silas! Sådan nogle ulykker er jo altid ubelejlige, men det er især svært for børn. Så ØV!
    Håber han ikke har alt for store smerter, og ønsker ham god bedring.
    Og dig ønsker jeg et godt blogtræf på søndag. Jeg kan virkelig godt forstå, at du trænger til lidt frihed.
    God weekend.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  2. Træls for Silas med foden. Og for at fortsætte med "ting vi har til fælles" så får jeg "min" Silas på besøg på mandag! Han er dog ikke min søn, men min lillebrors (foreløbige) eneste søn på fire år! Han elsker at komme her ud til de store fætre og kusinen!
    Lækker liggestol I har købt jer. Min tur til genbrugen i dag gav et hyggeligt blomstret dynebetræk. Lige klar til om et vattæppe i liggestolen inden længe!
    Maria

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...