-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 29. marts 2010

TEENAGERE I BAD...

Tja, hvor svært
kan det være at forstå?
Argumenterne for korte, hurtige bade ligger jo lige for, synes jeg... Og snakkene og forklaringerne HAR vi ligesom prøvet. Det føles bare lidt som om hjernen i de søde drenges hoveder siger klik, i det øjeblik, døren bliver lukket og det varme vand tændt. (OG teenageforældrene står ude på den anden side af døren!)


Jeg går nogle gange og drømmer om sådan en automat, som man typisk finder i campingpladsens eller lystbådehavnene baderum. Sådan en, hvor man skal putte en mønt i - sådan en stor, grim en, der hele tiden minder én om, at der er et uvist antal sekunder tilbage før det varme vand bliver erstattet af det noget mindre tidskrævende iskolde...


På vores nye badeværelse, som vi skal til at lave, vil jeg lade være med at sætte en brusestang op... Jeg kender en, der undlod det i sin Bed & breakfast-udlejning med vilje - for at afkorte badene. Det virkede! Mange af de søde gæster kom nu med det søde råd: "Du skulle tage at sætte sådan en stang op, hvor man kan hænge bruseren på..." Den smilende værtinden takkede for de velmente råd... men der kom nu ingen brusestang op!

Jeg har længe haft reklamen med bænken liggende, men nu tror jeg, den skal printes, lamineres og hænges op på badeværelset. Det er ikke sikkert, det virker, men det er da en sjov og tankevækkende reminder. Måske kan det sætte tanker igang... Lidt ligesom den kæmpestore kvinde i sit sexede undertøj, der lå og flød ud på billedet, lige ved siden af køleskabsdørens håndtag i mange år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...