-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 21. marts 2010

NÅR VENINDEN ER LIDT FOR FRISK...

Jeg har en dejlig veninde, som fylder 50 år i morgen! (Det kunne f.eks. godt have været hende, du kan se på billedet her...)

Hun er dejlig, sød, humoristisk (jeg VED, at hun sidder og læser med her!)...

...og SKIDE IRRITERENDE! -Og det er der mange grunde til:

  • Hun ser knaldgodt ud...
  • Hun kommer gerne løbende på rulleskøjter eller ski på arbejde (LIGE forbi vinduerne ind til min arbejdsplads). De 5-6 km. hver vej betyder da ingenting...
  • Hun er supermor til fire skønne unger - jeg nåede kun til tre og er ikke altid supermors-agtig...
  • Hun har overskud til alt det, jeg ikke ORKER... f.eks. at gå til aqua-jogging... Hov, nåe nej... Hun underviser i aqua-jogging!!
  • Hun kan trække enhver op med sit smittende humør... (OKAY... Dér skød jeg vist ved siden af... Det er nemlig slet ikke irriterende!)
  • Hun ser løsninger frem for begrænsninger, hvor jeg oplever uovervindelige problemer...
  • Hun er 9 år ældre end mig, og det virker som om det er omvendt...

HVOR ER DET GODT, AT JEG HAR HENDE!

TILLYKKE, SØDE RANDI!

1 kommentar:

  1. Ja, kære LisBeth, jeg kan om nogen kun tilslutte mig alle dine ord!

    Vi ses om et par timer, når vi skal fejre vores skønne veninde :)

    Knus fra
    mette

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...