-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 2. marts 2010

Godmorgen, kære højre hjernehalvdel!

Dejligt, at have fået overskud til lidt kreativ tænkning igen... Højre hjernehalvdel var lukket 100 % ned, mens migrænen rasede, de sidste døgn... men i dag vågnede den så op igen! Godmorgen, du dejlige... hvad skulle jeg dog gøre uden dig?

Et lille hårspænde blev det så til i dag... Eller måske en lille broche?! Den kan faktisk bruges til begge dele. Evt. også som pynt på en taske... Jeg elsker at sidde og forme mine små finurlige fantasi-former eller fantasi-blobber (kært barn...). Det er ikke lige til at vide, hvad de kommer til at blive, før man er helt færdig.

Måske er denne her en kylling? Eller måske en fugleunge? Eller en forårskåd blomst, som er ved at springe ud???

Den lyser op i hvert fald dejligt op
med sine forårsfriske farver!
Jeg overvejer, om jeg skal lave en lille forårskollektion med tøsespænder, som jeg kan sælge ud af... Ikke to vil blive ens, og dét er jo meget sjovt...

2 kommentarer:

  1. Neej, og her troede jeg at den var et billede AF din højre hjernehalvdel... den er da om ikke andet, så et billede PÅ den ;o)

    Tak for bogtippet, den må jeg vist låne på bib.
    KH Mette

    SvarSlet
  2. Det er helt sikkert en kylling. Sød og sej - godt du kom i kontakt med din højre hjernehalvdel igen.

    KH Rikke

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...