-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 13. marts 2010

Ingen krav - kun en tulipan...


Dagen i dag skulle hovedsageligt gå med hygge omkring en flok drenge, som havde haft en hård aften / nat... Én havde været til LAN-party i klubben indtil han ringede i morges kl. 06.45 og sagde meget kort:
"Hej, det er Silas! Jeg vil gerne hentes NU!"
De andre havde haft en hyggelig aften sammen med en ovenattende ven, og klokken var temmelig meget før de sidste grin fortog sig oppe fra værelset... (Og de vågnede igen før kl. 7.00!)
Dét giver bagslag - og jeg VED det!
Så alle midler blev taget i brug; både fløjlshandsker, opmuntring, overbærende hjælp med alt muligt og servicering langt hen ad vejen for at opnå dagens ydmyge succeskriterie:
"At alle skulle få en hyggelig og god dag,
og så på hovedet i seng i rigtig god tid!"
Alle krav er udsat til i morgen, og der er blevet hygget igennem; vi har haft biograf-eftermiddag med sækkepuder, dyner, popcorn og masser af grin, mens jeg nørklede på et lille eksperiment, som endte med denne "tulipan-broche".
Jeg synes, den minder om en tulipan med sine dejlige, grønne forårsblade og en lille kant af pink, der er parat til snart at dukke frem i forårets stråler...
Den er ikke stor, men til gengæld rigtig tøset med pink kant, perlemorsknap med pink nister, og et pinkfarvet kryds i midten!
Nu har jeg lagt den ind på min LisBethLys-Shop... Så dér kan du købe den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...