-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 4. januar 2010

Refleks-navn...


Sådan! Så er jeg klar til arbejde igen! De nye skibukser bliver garanteret ikke væk ret længe af gangen!

Idé'en med at sætte navn på overtøj ved hjælp af refleksbånd fik jeg, da mine drenge i sin tid gik i vuggestue og børnehave med en masse andre børn, som havde termotøj fra "Formel 1" i marineblå, rød eller armygrøn. Det var valget dengang!

-Ganske umuligt for et lille barn at hitte rede i, når man skal på tur. Der kom navn på jakke og bukser, og så hjalp det jo også herhjemme, hvor de kunne kende deres eget fra brødrenes, som også var marineblåt...

2 kommentarer:

  1. Ski'go idé LisBeth, men altså, hvordan i alverden sætter du det på???

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Med hammer og søm, søde...
    Nej, spøg til side... Jeg zig-zagger det på med en 3-delt zig-zag-søm. Jeg bruger en lysegrå tråd. Det er en super dejlig idé, og jeg holder i øvrigt meget af at bruge refleks som pynt på overtøj og f.eks. skoletasker. "Nogen" har glemt at fortælle producenterne af skoletasker til børn over børnehaveklassestadiet, at det er en god idé at plastre taskerne ind i reflekser. De store skolebørn færdes jo alene i den mørke trafik... Jeg synes, det er helt hul i hovdet... Så på med nogle reflekser dér også!

    ...Og hvorfor har jeg dog så svært ved at fatte mig i korthed???

    -LisBethLys.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...