-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 13. januar 2010

I sne-humør...


Ugen er gået med sne, sne, sne... og så lidt hækling og varm cacao og lidt mere hækling...

Jeg går og lader op til at komme på ski sammen med Mette b og vores fælles veninde, Randi på søndag. Det bliver superhyggeligt med morgenmad, skitur, råhygge og hækle-nørkle-hygge...

Jeg har glædet mig i flere dage og brugt alle tricks til at komme ind i alle de genbrugsbutikker jeg kunne komme til for at få opstøvet et par langrendsski samt tilbehør... Det lykkedes... næsten da!

Et par fine ski: 40,- kr. Stave havde jeg i garagen (det er en anden historie...), det gode humør og den dårlige kondition ER på plads, og så mangler jeg jo kun støvlerne... Heldigvis kan jeg låne mig frem, hvis det kikser helt.

Lattermusklerne ER parate og i helt god form. Dem får jeg nok brug for, hvis ikke jeg tager fejl... (må huske kameraet!)

Apropos lattermuskler, kommer her et par sjove ord-bøffer:

  • Vidste du f.eks., hvad man kan kalde sig, hvis ens arbejde er at vaske vinduer for andre? Iflg. en af mine 5-årige børnehavedrenge, er man selvfølgelig en vinduesvisker!

  • Eller har du nogensinde hørt om desperations-piller? - Eller beroligheds-piller? Ordene var hørt af en læge, jeg kender, som måttet trække let på smilebåndet, da et par patienter havde bedt om disse piller...

Nå, det var lige et lille sidespring... Fantastisk at vide, at jeg er 100 % sikker på at blive luftet godt og grundigt på søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...